02/05/2007
El Korfbal Club Sant Cugat queda 5è a la Lliga
Foto d'equip 2006/2007

EL KCBSC va rubricar amb una àmplia victòria per 11-6 una jornada històrica. L'equip finalitza cinquè de la 2a divisió la seva primera temporada i puja a la primera divisió.

El partit va estar encallat en el 0-0 fins als últims 10 minuts de la primera part. Aleshores els locals van obrir la llauna, però les seves cistelles eren ben respostes pel Vacarisses'B. El primer període va acabar amb un baix i ajustat 3-2.

La segona part va ser absolutament local. El KCBSC va jugar a un bon nivell ofensiu. 7 jugadors dels santcugatencs van aconseguir cistella. Davant això, el quadre visitant no va tenir més remei que claudicar i cedir la cinquena plaça. Amb aquest marcador el KCBSC remuntava àmpliament el 12-11 de la anada