15/06/2007
Sergio López marxa
Sergio López

Sergio López s'ha acomiadat aquesta setmana de la resta de companys i companyes de l'equip, abans de marxar a viure a Sevilla.

Sergio, a banda de ser un dels socis fundadors de l'entitat, té l'honor també d'haver fet la primera cistella de la història del club, el 8 d'octubre de 2006 al Torneig del CE Vilanova i la Geltrú. A més a més, també va ser l'autor de la cistella número 100, al mes de febrer davant el CK Cerdanyola.

En total ha fet 10 cistelles aquesta temporada: 3 en lliga (jugant la meitat de partits), 2 en play-offs i 5 en partits amistosos. Els seus números es completen amb una gran quantitat de rebots i assistències.

Sense dubte, el que més trobaran a faltar els jugadors del KCSC serà la seva gran qualitat humana.

Molta sort, Sergio!