27/06/2007
El korfbal a la Festa Major
Veure fotogaleria

El KCSC no podia faltar a les celebracions de la Festa Major de Sant Cugat, tal i com ho va fer l'any passat.

L'estand del club es podrà trobar divendres, dissabte i diumenge al Parc de Can Vernet, de 17:30 a 21:30, amb diferents activitats, exhibicions i propostes cada hora. Hi haurà demostracions de l'esport, i tothom qui vulgui el podrà practicar a les nostres cistelles. També està previst la disputa de tornejos 4x4 a cada hora, on tots els santcugatencs i santcugatenques que ho desitgin podran demostrar les seves habilitats korfbaleres.

Una de les primeres activitats programades pel divendres és el partit d'exhibició que disputaran el KC Sant Cugat contra el vigent campió de la Lliga Nacional: el CK Vacarisses.

Les activitats programades pel KCSC per a les tres jornades es poden consultar a la web, o bé al mateix estand de la Festa Major.