08/07/2007
El Korfbal Club Sant Cugat subcampió

El passat dissabte dia 7 de juliol es va disputar el primer Torneig de Korfbal sobre gespa artificial de Ca n'Anglada (Terrassa). Van participar els millors clubs del korfbal català, en total sis equips: CE Vilanova i la Geltrú, CK Assessoria Vallparadís, CK Cerdanyola, KC Sant Cugat, KECA i CK Castellbisbal.

En la primera fase s'enfrontaren tots els equips en format lligueta. El balanç del KCSC va ser força positiu, amb tres victòries, un empat i una derrota, classificant-se així per a les semifinals en la tercera posició.
En semifinals es va creuar amb un potent CK Assessoria Vallparadís, vigent Campió de la Copa Catalana 2007. El partit va estar molt disputat i va necessitar del gol d'or per decidir-se, després d'arribar amb empat a 4 al final del temps reglamentari. Una jugada assajada de l'equip santcugatenc executada per Albert Parrón i Nico Luiten va classificar al KCSC per disputar la final. A destacar en aquest partit, l'espectacular cistella des del mig del camp de Joan Garcia, que va significar l'empat a quatre i que va forçar el temps addicional.
La final els va enfrontar amb el CK Cerdanyola, que es va presentar al torneig amb jugadors de primeríssim nivell. Tradicionalment, són dos equips que es coneixen molt bé l'un a l'altre, i ahir li va tocar el torn a l'equip vallesà endur-se el gat a l'aigua, guanyant el partit per 6-5.

Anotadors del KCSC: Albert Parrón (7), Cristina Ruiz (6), Nico Luiten (6), Joan Garcia (4), Wendy Peters (4), Magic O'Brayan (2), Jonathan Malo (1), Merche Marín (1) i Berta Alomà (1).