22/07/2007
EL Korfbal Club Sant Cugat es prepara per jugar a Primera

El Korfbal Club Sant Cugat ha confirmat avui mateix el fitxatge de Rosendo Garcia com a nou entrenador de l'equip de Primera Divisió.

Rosendo Garcia Bernedo ha sigut jugador aquests tres darrers anys del CK Vacarisses i del CK l'Autònoma els tres anteriors, proclamant-se campió de Lliga les sis ocasions. A més a més, és internacional absolut amb Catalunya, d'on podem destacar el primer lloc aconseguit a l'European Bowl del 2005.

El fins ara entrenador de l'equip i seleccionador internacional sub-16, Jonathan Malo, serà l'entrenador l'any vinent del filial santcugatenc de segona divisió, el KC Barcelona. Un dels requisits per poder jugar a la màxima categoria del korfbal nacional és el de tenir un equip filial a les categories inferiors, i mitjançant aquest acord d'afiliació les dos parts en sortiran beneficiades.

Un dels primers fitxatges de l'equip de cara a reforçar la plantilla per la nova experiència a la Primera Divisió Nacional, és la rubinenca Alba Valverde.