09/09/2007
Comencen els entrenaments

El proper dimecres 12 de setembre, el KCSC torna als entrenaments després de l'aturada estival.

Les principals novetats respecte la temporada passada són les baixes de Sergio López i Wendy Peters, i les altes d'Alba Valverde i Rosendo Garcia, tot i que el club no descarta encara noves incorporacions per afrontar aquesta primera temporada a la categoría més alta del korfbal nacional.

Una altra novetat és la creació d'un equip filial a la segona divisió, dirigit per l'ex-tècnic del KCSC, Jonathan Malo, en el qual les joves promeses de l'equip santcugatenc agafaran el ritme necessari per poder jugar al guna dia amb el primer equip.

Els horaris d'entrenament aquesta pretemporada, són:

- Dilluns de 19:30 a 21:00, al CEIP La Floresta.
- Dimecres de 19:30 a 21:00, al CEIP La Floresta.
- Divendres de 22:00 a 00:00, al Pavelló de La Floresta.

Seran entrenaments oberts per tots aquells que vulguin començar a practicar aquest esport.