30/10/2007
EL KCSC rep un injust correctiu davant el Cerdanyola

El Korfbal Club Sant Cugat va caure per un contundent 9-15 en el seu partit amistós davant del CK Cerdanyola, en un duel en el que els santucgatencs van anar de més a menys i van acabar perdent per una diferència excessiva.

El partit, jugat al Poliesportiu de La Floresta, va començar amb una cistella dels visitants, a la qual els locals, hiperactius en aquesta fase del partit, van reaccionar amb un espectacular parcial de 5 a 0, amb un gran encert, especialment de Cristina Ruiz.

El Cerdanyola, equip també de Primera Divisió, no es va fer enrere i va igualar apropar-se en el marcador fins el 5-4. Al descans, es mantenia la diferència a favor dels locals 8 a 7.

La segona part va ser una davallada per part dels locals, que se'ls van fondre els ploms van patir un parcial d'1-8 massa rotund per als mèrits d'un i altre equip. En aquest període els visitants van gaudir d'un percentatge d'encert altíssim, que va acabar enfonsant la defensa dels nois de Rosendo García.

El partit ha de servir per corregir errors i agafar rodatge de cara al debut a Primera Divisió. Durant el matx, el nou tècnic dels blaus va provar alguns dels jugadors del filial, el Korfbal Club Barcelona; Mireia Figuera, Berta Alomà, Marta Karima El-Morabet, Jordi Giménez, Javi Navarro i Magic O'Brayan van ser els triats aquesta vegada.

Anotadors KCSC: Joan Garcia (1), Cristina Ruiz (3), Mireia Figuera (2), Albert Parrón (1), Jonathan Malo (1), Nico Luiten (1).