03/12/2007
El KCSC cau amb estrèpit davant el Vilanova (5-15)
Imatge del partit entre el KCSC i el CEViG

EL Korfbal Club Sant Cugat ha caigut de forma sorprenentment contundent davant el Vilanova. El 5-15 final reflecteix el mal dia que han patit els nois de Rosendo García, molt capaços de fer-ho millor.

En els primers deu minuts el 0-4 que lluïa el marcador no deixava espai per al dubte, els locals estaven sent esborrats de la pista. Abans del descans, però, hi ha hagut una petita reacció local que s'han posat 2-5, però al descans els visitants havien recuperat l'avantatge inicial, 2-6.

Els locals han aconseguit mantenir aquesta diferència en els primers compassos de la segona part, 4-8 al minut 43 de partit. Aleshores ha arribat la fosa de ploms definitiva, en el quart d'hora següent un contundent parcial de 0-7; 4-15 al minut 58.

Aleshores, Albert Parrón ha tancat la compta del partit amb la seva segona cistella en el matx. Els santcugatencs es posen cuers amb dos derrotes en dos partits, hi ha talent, però molta joventut i s'haurà de treballar molt dur per canviar aquesta mala dinàmica.

Anotadors KCSC: Albert Parrón (2), Berta Alomà (1), Nico Luiten (1), Cristina Ruiz (1)