17/12/2007
El Vallparadís passa per sobre d'un bon KCSC

L'Assessories Vallparadís ha tancat amb una contundent victòria la visita del Korfbal Club Sant Cugat. El 18 a 4 del marcador final no reflecteix el bon joc d'un conjunt visitant que ha millorat molt respecte l'últim partit davant del Vilanova.

La mala sort es ceba amb els visitants, que han hagut de canviar a Mari Carmen Lara, lesionada de nou al seu turmell, per Berta Alomà abans dels deu minuts de joc, amb 2 a 0 al marcador.

Albert Parrón posava emoció al matxamb el 2 a 1. Tot i això, els locals no han perdonat i al descans guanyaven 9 a 1. I just a al represa ha caigut el desè. Cristina Ruiz i Berta Aloma han retallat fins el 10 a 3, però aleshores el joc s'ha parat. Alexis Escardibul, que havia anotat tres cistelles, ha hagut de deixar de mastegar el seu etern xiclet per culpa d'una lesió al turmell que l'ha obligat a abandonar el partit cridant i amb l'ajuda de dos companys.

Des d'aleshores al final, s'ha accentuat el monòleg local. Un parcial de 8 a 1 ha deixat el definitiu 18 a 4 en el marcador.

Els nois de Rosendo Garcia encara tenen un amplíssim marge de millora, i, tot i els marcadors excessivament contundents que estan rebent, han de seguir treballant per tal de millorar l'encert, entre d'altres conceptes.

Anotadors del KCSC: Nico Luiten (1), Albert Parrón (1), Berta Alomà (1), Cristina Ruiz (1)