26/12/2007
El Vilanova s'emporta el Torneig de Nadal del KCSC

El conjunt de Vilanova i la Geltrú es va endur el torneig de Nadal. El quadre groc va derrotar a la final al Vacarisses, vigent campió de Lliga, per un contundent 9 a 14. Els organitzadors del torneig van acabar en quarta posició.

El torneig va estar en tot moment marcat per un to distès i de fraternitat korfbalística. Tot i això, va haver moments de gran qualitat, cosa que no és d'estranyar donada la qualitat dels conjunts presents el dissabte passat al Pavelló 2 de Sant Cugat.

Els locals van acabar segons del seu grup en perdre davant el Vacarisses a la tanda de penals, després d'empatar a 3 en el partit. En el següent partit, els joves del KCB, filials de l'equip santcugatenc, van venjar-se de la dolorosa derrota en Lliga davant el Valldemia i el van derrotar per un contundent 9 a 2.

En el duel contra el Castellbisbal, rival en la propera jornada de lliga del KCB, per la tercera plaça, l'equip del KCSC va caure per 3 a 9, els visitants van exhibir un encert descomunal i poc va poder fer el quadre local.

Els millors jugadors del torneig van ser, tant en dones com en homes, jugadors del Vilanova. El millor noi va ser Guillem Castanyer, mentre que la millor jugadora, guardó al que optava Berta Alomà, el va guanyar l'holandesa Lisanne Van den Blink.

Pel que fa als dos tornejos de freestyle que es van fer se'ls van anotar Jonathan Malo, del KCSC, en exhibir un mil·limètric llançament llunyà després de passar-se la pilota per l'esquena, el segon se'l va endur l'Albert Camprubí, jugador del Vacarisses però que entrena el Castellbisbal, amb el que va participar al torneig com a jugador.