03/01/2008
Torna el korfbal
Imatge de complement

Curtes han sigut les vacances nadalenques per als jugadors del Korfbal Club Sant Cugat. Els jugadors dirigits per Rosendo Garcia han tornat avui als entrenaments per preparar el proper partit de lliga que enfrontarà als satcugatencs amb el CK Cerdanyola, en un partit que pot fer que els debutants a primera abandonin la darrera plaça de la classificació.

Una de les novetats és la tornada de Merche Marin als entrenaments de l'equip després de la seva estada als Estats Units per motius laborals, i ho fa disposada a donar un cop de mà a l'equip per començar a remuntar posicions. La jugadora badalonina no havia pogut debutar encara aquesta temporada, però si tot va bé ho podrà fer en la propera jornada. L'altra novetat se la trobaran els jugadors divendres al Pavelló de La Floresta, on des de finals d'any es poden trobar pintades al terra les línies del camp de korfbal. Gràcies a això, els jugadors blaus podran assajar millor les jugades d'estratègia i fer els entrenaments amb major comoditat.