14/01/2008
El KCSC cau a casa 4 a 17

El Korfbal Club Sant Cugat ha caigut de forma clara i contundent a casa amb el Cerdanyola, un equip amb el que s'havia enfrontat diverses vegades i el resultat mai havia estat tan advers.

El santcugatencs han jugat malament en defensa i pitjor en atac. En la parcel·la ofensiva, poques idees, pocs tirs clars y també poques segones opcions, cosa que mostra la carència d'alçada que pateix aquest equip.

En defensa, el quadre local ha lluitat, però l'encert de les noies visitants, que han anotat 12 de les 17 cistelles visitants, ha resultat clau. A més, la poca eficàcia en el llançament dels blaus ha fet impossible contrarestar els efectes de les noies del Cerdanyola.

El Sant Cugat és un equip molt jove i que encara està creixent, amb la qual cosa hi ha marge per tenir paciència amb els nois de Rosendo Garcia. L'anècdota del partit ha estat el debut de Jordi Giménez amb la samarreta del KCSC.

Anotadors KCSC: Cristina Ruiz (2), Jonathan Malo (1), Nico Luiten (1)