28/01/2008
El Vacarisses maltracta al KCSC en una mala primera part

El Vacarisses, vigent campió de Lliga, ha vençut amb comoditat al Korfbal Club Sant Cugat per 20 a 3, especialment gràcies a una primera part on els nois de Rosendo Garcia han estat una ombra del que realment són.

La primera part ha estat un monòleg local, espectacular com han aconseguit els terrassencs obrir una escletxa de 15 cistelles en 30 minuts. Han estat particularment encertades les noies del campió de lliga en el llançament.

La segona part ha estat totalment diferent. Els santcugatencs han exhibit el seu autèntic potencial i han tancat el període amb un parcial de 5 a 3, gràcies a les cistelles de Jonathan Malo, amb assistència de Nico Luiten, i d'Albert Parrón, una d'elles gràcies a una excel·lent penetració de Javi Navarro, que ha quallat un molt bon segon temps.

La sensació que han donat els santcugatencs ha estat que, d'haver jugat la primera part al nivell de la segona, el partit hagués estat molt diferent. Amb aquest nivell el KCSC ha de ser capaç de vèncer al San Lorenzo Korfbal Club, també de Terrassa, en el duel de la setmana vinent.