04/02/2008
El KCSC millora sensiblement contra el SLCA
Berta, jugadora del KC Sant Cugat

El Korfbal Club Sant Cugat ha donat un gran pas endavant en la seva progressió i per poc no venç al San Lorenzo, un equip amb molta més experiència que s'ha acabat imposant per un ajustat 9 a 10.

El partit ha començat de forma horrible pels locals, que han vist com els terrassencs s'han anat per 0 a 3. Però els locals han exhibit un fort caràcter competitiu que ha provocat una remuntada servida per les cistelles de Jonathan Malo, Albert Parrón, Berta Alomà i Cristina Ruiz.

Tot i això els locals han tornat a posar-se per davant amb un 5 a 6 que ha igualat de nou Jonathan Malo just abans d'anar al descans. Els santcugatencs han mostrat una gran millora en el seu nivell i en el seu encert cara a cistella.

A la segona part el partit ha baixat en ritme anotador, però no en emoció ni competitivitat. Rosendo Garcia, molt satisfet amb la feina dels seus nois, ha trigat molt en fer els canvis, que han arribat en els últims tres minuts, ja amb 9 a 10 en el marcador. De fet, un dels que ha entrat, Magic O'Brayan, ha estat a punt d'empatar quan el temps s'exhauria.

El Sant Cugat és un equip que creix per moments i ho demostra amb la millora de joc i, avui, també d'efectivitat. A més val a dir que el tècnic dels blaus ha recuperat per la causa a Mari Carmen Lara, per fi recuperada dels seus problemes físics.

Anotadors KCSC: Albert Parrón (3), Jonathan Malo (2), Cristina Ruiz (2), Nico Luiten (1), berta Alomà (1)