18/02/2008
EL KCSC cau eliminat a la Copa contra el Vilanova
Javi en un escalfament abans del partit

El Korfbal Club Sant Cugat segueix sense aconseguir la seva primera victòria en un partit oficial. Aquest matí ha perdut en els quarts de final de la Copa contra el Vilanova per 5 a 12.

El partit ha començat ja malament per als locals, que han vist com el Vilanova es distanciava amb un 0 a 4 abans dels deu minuts, que acabaria sent un 0 a 6 abans de la vintena.

Tot i això, els santcugatencs han reaccionat amb caràcter i han posat emoció al partit mitjançant cistelles de Nico Luiten, Isabel Martín i Jonathan Malo, que els han permès tancar el primer temps amb un 3 a 7 que els mantenia dintre del partit.

La segona part ha estat més complicada per als locals, que no han aconseguit reduir diferències i han claudicat de forma definitiva quan, a falta d'uns deu minuts, ha pujat el definitiu 5 a 12 al marcador.

A partir d'aleshores, Rosendo Garcia ha donat sortida als joves d ela seva banqueta, que han donat la cara no rebent cap cistella més, però que han topat amb la defensa visitant quan pretenien maquillar una mica més el marcador. Il·lustratiu d'això ha estat el fet que un tir de Jordi Giménez ha acabat amb un tap intimidador.

Anotadors KCSC: Berta Alomà (1), Albert Parrón (1), Nico Luiten (1), Jonathan Malo (1), Isabel Martín (1).