06/03/2008
El KCSC s'imposa al Cerdanyola en un amistós per 14 a 10
Magic O'Brayan

El Korfbal Club Sant Cugat va vèncer el Cerdanyola, que jugava a casa, per 14 a 10 en l'amistós disputat el passat divendres. Ambdós equips van estar composats per molts jugadors dels respectius filials i van donar minuts a tots els convocats, provocant que l'ambient fos molt distès.

Els santcugatencs van manar durant tot al partit. Des del 2 a 0 inicial, signat per la Isabel Martín, els locals ja no van poder trobar resposta, cosa que van aprofitar els visitants per obrir una escletxa important en el marcador amb el 6 a 2 d'un Joan Garcia que es va a sortir i va aconseguir la cistella número 100 en la història del KCSC.

Durant el transcurs del partit les diferències van arribar als 5 gols amb el 9 a 4 de Garcia de nou. Els locals van aprofitar la relaxació visitant per posar-se a una cistella (11-10), però un parcial de 3 a 0 dels santcugatencs va resoldre el partit.

Val a dir que Jonathan Malo, entrenador del KCB, va dirigir el KCSC, per l'absència de Rosendo Garcia. Els jugadors del KCB Javi Navarro, Mireia Figuera, Berta Alomà, Magic O'Brayan i Jordi Giménez van participar amb el combinat santcugatenc.

Anotadors KCSC: Joan Garcia (4), Isabel Martín (3), Albert Parrón (2), Cristina Ruiz (2), Mireia Figuera (1), Nico Luiten (1), Mari Carmen Lara (1)