10/03/2008
El KCSC acusa les baixes a Badalona

El Badalona s'ha divertit a costa d'un Korfbal Club Sant Cugat cosit per les baixes de diversos jugadors i de l'entrenador, Rosendo Garcia, que havia de ser taula a les eleccions generals. Els locals han aconseguit el contundent marcador de 21 a 4.

EL KCSC ha començat guanyant per 0 a 1 gràcies a una cistella d'Albert Parrón. Però aquest inici ha estat un miratge que els locals no han trigat a desfer amb un parcial de 6 a 0 abans del descans.

A la segona part, els visitants han estat millors en atac, però sense gaire sort, cosa que sí ha tingut un Badalona que ha gaudit d'un espectacular encert en el seu llançament, especialment al final, quan més han castigat als visitants i han fet que el marcador fos molt més vistós.

AL KCSC li anirà bé començar a recuperar jugadors, que també entrenen amb la selecció catalana aquests dies, i rearmar-se de confiança per tornar de l'aturada de Setmana Santa amb més confiança.

Anotadors KCSC: Albert Parrón (2), Cristina Ruiz (1), Joan Garcia (1)