17/03/2008
El KCSC cau a Vilanova (15-7)
Mari Carmen defensat

El Korfbal Club Sant Cugat ha sumat una nova derrota. Aquesta vegada a la pista del finalista de la Copa, el Vilanova, per 15 a 7. Els santcugatencs han seguit la seva progressió, però estan pagant la seva falta d'experiència a Primera Divisió amb excessiva duresa.

En el matx a Vilanova, la forta sortida dels locals ha marcat unes diferències que els visitants no han pogut neutralitzar. En menys d'un quart d'hora el marcador lluïa un contundent 5 a 0. Al qual han seguit les dues primeres cistelles visitants, a càrrec de Jonathan Malo i Javi Navarro, que avui ha continuat la seva progressió exhibint una dimensió anotadora desconeguda a Primera Divisió.

Al descans s'ha arribat amb un 6 a 2 que deixava tot per decidir, però els locals han anat obrint una escletxa importants fins al 12 a 3. A partir d'aleshores els santcugatencs tan sols han pogut maquillar el marcador lleugerament.

Anotadors KCSC: Javi Navarro (3), Jonathan Malo (2), Albert Parrón (2)