23/03/2008
Albert Parrón desperta en la segona jornada del Mundial sots'19
Albert al Mundial 2008

El jugador del Korfbal Club Sant Cugat i capità de la Selecció, Albert Parrón, ha encistellat tres cistelles en el segon dia de competició del Mundial sots'19, que s'està celebrant a la localitat holandesa de Leeuwarden.

Parrón, un destacat canoner des de totes les distàncies, ha encistellat dues de mitja distància i la tercera de llançament llunyà en el partit que els catalans han empatat contra la selecció de Portugal, amb qui comparteixen l'última posició del grup.

A més, Berta Alomà, jugadora de l'equip filial, que va anotar dues cistelles en la primera jornada, ha aconseguit avui la seva tercera amb un tir de mitja distància en un partit fora de torneig contra un equip regional. Aquest partit s'ha tancat amb derrota catalana per un clar 17 a 3.