26/04/2008
El KCSC cau a casa amb el Vacarisses (3 - 13)
Albert en un partit del KCSC

El Korfbal Club Sant Cugat va caure el cap de setmana passat en el duel jugat al Pavelló de La Floresta. Els locals van caure clarament davant un rival molt superior que es disposa ha renovar el seu títol de Lliga.

Els santcugatencs van començar amb un 1 a 1, gràcies a la cistella d'Alex Andrés, un nou fitxatge de l'equip. Però aviat els visitants van obrir escletxa en el marcador i van anar al descans amb 5 cistelles d'avantatge (1 a 6).

I fins a l'1 a 11 que els locals no van aconseguir anotar una altra cistella, obra d'Albert Parrón, que després anotaria el 3 a 11.

D'aquí al final dues cistelles visitants i molta falta de fluïdesa en el joc dels locals, que van tenir uns moments defensius prou bons en aquest període, que van permetre el doblet de Parrón.

El proper partit dels santcugatencs és a Terrassa davant del San Lorenzo, equip amb el qual només van perdre d'un punt al partit d'anada, jugat a Valldoreix.

Anotadors KCSC: Albert Parrón (2), Alex Andrés (1).