04/05/2008
El KCSC lluita fins al final amb el San Lorenzo (15-13)

El Korfbal Club Sant Cugat es va mostrar molt competitiu en la seva visita al San Lorenzo de Terrassa. Tot i anar quasi tot el partit per darrere van tenir opcions en tot moment d'endur-se el partit i sumar els seus primers punts d'una temporada en la qual han pagat, i molt, el ser novells a la màxima categoria.

Tot i la cistella inicial d'Albert Parrón, els locals van dur la iniciativa durant tota la primera part, però sense obrir escletxa en el marcador. El 6-5 del descans, segellat per l'holandès Nico Luiten, reflecteix l'enorme igualtat imperant en el partit.

La segona part va començar amb una estirada en el marcador per part dels locals, que van anar-se als tres gols de diferència (8-5, minut 43 de partit). Però la resposta visitant no es va fer esperar, i va ser contundent (8-8 al minut 47, després d'una cistella de Cristina Ruiz).

No van aconseguir posar-se per davant els visitants, i això va ser clau. D'haver-se fet amb el comandament del partit, la dinàmica del matx hagués estat una altra molt diferent. El que va succeir van ser dues cistelles ràpides dels locals que els van donar oxigen.

Els blaus no van renunciar a res i la diferència en el marcador estava entre un i dos gols, fet que els va mantenir en el partit fins el 14-13, obra de Luiten, en el minut 58.

Els de Rosendo Garcia, que va acabar el partit molt satisfet, tindran l'última oportunitat de sumar punts en el duel que els queda pendent davant el Cerdanyola.

Anotadors: Albert Parrón 3, Jonathan Malo 3, Nico Luiten 2, Alex Andrés 1, Javi Navarro 1, Berta Alomà 1, Cristina Ruiz 1, Joan Garcia 1