20/08/2008
Bona participació del KCSC al Beachkorf'08

Molts membres del Korfbal Club Sant Cugat i del Korfbal Club Barcelona (filial santcugatenc) van participar en diversos equips que van aconseguir una classificació més que acceptable.

En la sisena posició, i a un pas d'entrar a semifinals es van quedar els Pálamos, on estaven els jugadors del KCSC Merche Marín, Mari Carmen Lara, Cristina Ruiz, Isabel Martín, Nico Luiten i Joan Garcia. L'equip va quallar bons partits, però va caure a quarts de final.

Just per darrere, setens, van quedar els Korfshot, amb Albert Parrón, del Sant Cugat, i Javi Navarro, Jordi Giménez, Núria Ventura i un lesionat Oliver Domínguez, del KCB. L'equip, que també va estar a prop de les semifinals, es completava amb la jugadora de bàsquet Miriam González.

A la novena plaça trobem els Pegatina, que amb els verds Marta Karima El-Morabet, Aitor Huguet i Marc Garcia. L'equip es completava amb noies externes que no juguessin en aquell moment. El paper que va dur a terme el quadre va ser més que digne, i més jugant contra una important fatiga física acumulada.