21/11/2008
El KCSC rep un correctiu a la pista del Vallparadís

El Korfbal Club Sant Cugat va rebre a la pista de l'Assessories Vallparadís un sever correctiu en el debut a la Lliga. Els santcugatencs no van tenir opcions en cap moment del partit i la seva defensa, tot i ser bona, va ser superada per un equip rival que duia molts jugadors amb ritme de competició, ja que havien estat a Taiwan amb la sots'23.

Els primers 50 minuts del partit van ser un brutal monòleg dels terrassencs, tret de la cistella de Joan Garcia, que suposava el quatre a un. Els nois de Rosendo Garcia ho buscaven una i altra vegada, però no tenien fluïdesa en atac. I la defensa, tot i ser bona, tot i no deixar que els rivals es desmarquessin, es veia superada per un afortunat encert local.

En els minuts finals, els verds van maquillar el resultat tant com van poder. Jonathan Malo, Magic O'Brayan Parra i Javi Navarro van deixar el partit amb el 17-4 definitiu.

Anotadors KCSC: Joan Garcia (1), Javi Navarro (1), Jonathan Malo (1), Magic O'Brayan Parra (1).