26/11/2008
El KCSC segueix pagant el duríssim inici (20 a 4)
Albert Parron amb la pilota

El Korfbal Club Sant Cugat segueix transitant com bonament pot entre el complicadíssim inici de Lliga que li ha tocat. El quadre verd va caure per un rotund 20-4 en un partit que no va tenir cap història.

El del diumenge era un d'aquells partits que se sap que es pot perdre perfectament, igual que la setmana anterior amb el Vallparadís. Són equips a priori molt superiors i que lluitaran per metes més altes que els de Rosendo García.

EL matx en si va tenir poca història. Els locals van posar aviat terra de per mig en el marcador. Poc van poder fer els santcugatencs, tot i les cistelles de Joan Garcia, Duncan Mc Laghlan, Nico Luiten i Albert Parrón. I és que la primera d'elles, la de Joan, va arribar al quart d'hora de partit, quan els locals ja havien matat el matx amb sis cistelles demolidores.

Encara no ha acabat aquest inici de Lliga tan terrible pels verds. La setmana següent visita Sant Cugat l'actual finalista de Primera Divisió: El Vilanova i la Geltrú.