03/12/2008
El KCSC cau en el seu debut com a local
Lluitant un rebot

El Korfbal Club Sant Cugat va caure derrotat davant el Vilanova en el seu debut com a local en Lliga. Els santcugatencs no van poder amb l'actual finalista de la Lliga i sumen la seva tercera derrota en tres partits.

Els verds van anar per darrere en el marcador en tot moment. Quan Albert Parrón va estrenar el marcador dels locals, els visitants ja n'havien anotat tres. I quan Nico Luiten va fer la segona, el Vilanova havia obert una escletxa pràcticament insalvable de cinc cistelles.

La segona part va començar diferent, i els jugadors del KCSC van plantar bastant cara al seu rival (5-9, al minut 39 de partit). Però el Vilanova aviat va prémer de nou l'accelerador i va deixar enrere al seu rival de forma definitiva.

A la fase final del partit, va destacar el retorn de Jonathan Malo després de recuperar-se dels seus problemes físics. I va tornar amb una cistella, la última dels locals.

Anotadors KCSC: Nico Luiten (2), Jonathan Malo (1), Albert Parrón (1), Duncan McLaghlan (1), Joan Garcia (1)