29/12/2008
El KCSC neda per morir ofegat a la vora
KC Sant Cugat

El Korfbal Club Sant Cugat va exhibir dues cares en el seu partit a la pista del San Lorenzo terrassenc. Els verds van remuntar set cistelles de diferència, però un punt en l'últim minut dels locals els va impedir sumar el primer punt de la temporada.

Els santcugatencs van signar un inici de partit esperpèntic, i es van posar set cistelles abaix poc abans del descans (9-2). Però quan tot semblava perdut van treure el millor korfbal de la temporada..

La remuntada va ser molt progressiva, primer apretant en defensa per parar la dinàmica del partit que va permetre frenar al rival al poc de començar el segon temps (11-5). I, a partir d'aquí, la inèrcia del joc va ser molt favorable als de Rosendo Garcia, que en menys de 20 minuts van empatar el partit a 13, amb la primera cistella de Berta Alomà, encara vigent pixixi de Segona Divisió.

Però, quan fins i tot semblava que podien vèncer, una última cistella dels locals va enfonsar les esperances dels santcugatencs d'aconseguir la primera victòria en la màxima categoria, i ni tan sols el primer punt. Un final molt cruel.

Anotadors KCSC: Albert Parrón (2), Nico Luiten (2), Joan Garcia (2), Núria Ventura (2), Jonathan Malo (2), Javi Navarro (2), Berta Alomà (1)