17/01/2009
Èxit de participació en el III Torneig de Nadal
Imatge del torneig

El diumenge 11 de gener es va celebrar al Pavelló de La Floresta a Sant Cugat la tercera edició del ja tradicional Torneig de Nadal de Korfbal que organitza el KC Sant Cugat amb un rotund èxit de participació. La victòria va ser per l'equip 'Los Rosendos' del KC Barcelona.

El Torneig arriba ja a la tercera edició, i ho fa una setmana abans de la tornada a la competició del korfbal català. Multitud d'equips amb jugadors provinents de molts clubs diferents van apropar-se a Sant Cugat per gaudir de l'esport en un fred matí de gener.

El Korfbal Club Sant Cugat i el Korfbal Club Barcelona estaven representats en diversos equips. L'equip 'Els Rosendos', que van ser els vencedors finals del torneig, van veure com Javi Navarro era nomenat millor jugador del torneig. Els altres integrants de l'equip van ser Mireia Figuera, Júlia Hereza, Rosendo García, Núria Ventura i Jordi Giménez.

El KC Barcelona també va estar representat per l'equip 'Johnny B. Good' (Magic O'Brayan Parra, Marta Karima El Morabet, Marta Ortiz i Oliver Domínguez). També hi va participar un equip del KC Sant Cugat, el 'Leke Neke' (Nico Luiten, Cristina Ruiz, Joan Garcia, Àlex Rey i Isabel Martín). Ambdós es van quedar a les portes de les semifinals. Marc Garcia i Aitor Huguet hi van participar barrejats amb altres equips.

El premi a la millor jugadora del torneig va ser per a Miriam González del Sant Llorenç de Terrassa. El concurs freestyle va ser pel jugador del CK Vacarisses Óscar Hernández.