22/01/2009
El KCSC suma la primera victòria a Primera Divisió (11-10)
Imatge d'un partit entre el KCSC i el CKC

El Korfbal Club Sant Cugat va sumar la primera victòria de la seva història a Primera Divisió del korfbal català diumenge passat al Pavelló de La Floresta. La víctima va ser un vell conegut: El CK Cerdanyola, un equip que va arribar a dominar per 3 cistelles, però que va acabar sucumbint.

Pràcticament tota la primera part va ser dominada pels visitants, però tenint als verds ben a prop en el marcador. Amb una única excepció, l'escletxa que van obrir els grocs ben avançat el període (4-7). Tot i això van aconseguir esmenar la plana abans del descans (6-7).

La segona part va ser del millor korfbal que han ofert els de Rosendo García aquest any. Van arribar a dominar per tres cistelles en dues ocasions (10-7 i 11-8) però van acabar patint per segellar el primer triomf de l'equip santcugatenc a primera divisió.

Anotadors KCSC: Javi Navarro (4), Jonathan Malo (2), Berta Alomà (2), Núria Ventura (1), Nico Luiten (1), Albert Parrón (1).