04/02/2009
El KCSC també venç al Castellbisbal (8-7)
KCSC en un partit de korfbal

El Korfbal Club Sant Cugat va aconseguir diumenge passat al Pavelló de La Floresta la seva segona victòria consecutiva a Primera Divisió. Un triomf molt important contra un rival directe en la lluita per evitar el descens.

Els santcugatencs van dominar durant pràcticament tot el partit, des de el 2 a 0 inicial, obrat per Albert Parrón i Mari Carmen Lara. L'avantatge va oscil·lar sempre entre una i tres cistelles (6-3, ben avançada la segona part).

Els visitantes van intentar reaccionar davant aquest domini, i en el tram final van aconseguir aixecar-se i empatar el partit a sis, però els verds no es van deixar intimidar.

Aquest partit era clau per les aspiracions locals de salvar-se. El Castellbisbal, recent arribat a Primera Divisió, també és candidat al descens. L'única pega del partit és el curt average que s'ha aconseguit tant amb el rival de diumenge com amb el Cerdanyola, al que també es va guanyar d'un punt.

Anotadors KCSC: Albert Parrón (3), Nico Luiten (2), Berta Alomà (1), Mari Carmen Lara (1), Javi Navarro (1).