04/02/2009
El KCSC ja té rival a la Copa
KC Sant Cugat

A la Copa Catalana participen tots aquells equips sèniors no filials o primers equips d'un club a 1a i 2a divisió, és a dir, dotze equips. Els quatre primers classificats de primera després de la primera volta, CK Vacarisses, CK Assessoria Vallparadís, CEVG Stirling i SLCA (que és quart per tanteig particular amb el CK Badalona amb qui està empatat a punts) seran caps de sèrie i entraran a la competició als quarts de final.

Abans es disputarà una fase prèvia on participaran la resta d'equips de primera (CK Badalona, KC Sant Cugat, CK Cerdanyola i CK Castellbisbal) i quatre equips de segona (Korfbal Valldemia, CK Pangea, UKSA i AEE IES Josep Lladonosa).

En el sorteig, realitzat a la seu de la FCK amb la presència de representants dels clubs implicats, es van establir els partits de la primera fase que enfrontaran equips de primera amb equips de segona i també el dibuix del quadre per determinar la resta de la competició.

La competició s'iniciarà a partir del proper 14 i 15 de febrer amb la celebració de la fase prèvia, on el KCSC es veurà les cares amb l'UKSA, de Sant adrià.

Els quarts de final es jugaran el cap de setmana del 21 i 22 de febrer, les semifinals tindran lloc els dies 28 de febrer i 1 de març i la final està prevista pel 7 i 8 de març.