18/02/2009
El KCSC continua endavant sense inconvenients

El Korfbal Club Sant Cugat, va superar amb comoditat (14-2) el seu primer enfrontament en aquesta Copa Catalana 2009 pertanyent a la fase prèvia. Al seu davant, tenien al setè classificat de la segona divisió: l'Unió Korfbalera de Sant Adrià (UKSA). Va ser un partit marcat pel joc molt relaxat que van mostrar ambdós equips. El ritme de joc, va ser sempre per part local, que al descans ja dominava per 6-1, amb cistelles fins i tot de gent poc freqüent com: Merche Aguilera o Duncan MacLachlan.

La segona part va ser molt semblant a la primera. L'equip visitant es va haver de rendir, ara sí, davant d'una més fort defensa i d'una millora tant de l'encert com del ritme de joc a estones mostrada pels santcugatencs.

El partit es va superat tal i com els pronòstics esperaven, i ara el següent esgraó serà l'equip de Primera Divisió del SLCA, el pròxim dia 22 al pavelló de Sant Llorenç (Terrassa), en un partit que es preveu d'allò més interessant i igualat, com ho ha estat en les darreres ocasions.

Anotadors: Albert Parrón (3), Mireia Figuera (2), Jonathan Malo (2), Berta Alomà (2), Jordi Giménez (1), Merche Marín (1), Duncan MacLachlan (1), Javier Navarro (1), MariCarmen Lara (1).