23/02/2009
El KCSC assoleix les Semifinals de Copa

El KCSC ha fet història al endinsar-se per primera vegada en una de les semifinals de la Copa Catalana.
L'equip de Rosendo García va aconseguir la seva quarta victòria consecutiva, i ho va fer al Pavelló de Sant Llorenç, davant de l'equip del SLCA per un contundent (15-6). Tot i jugar a la pista del rival, l?equip santcugatenc apareixia al marcador com a local, degut al sorteig realitzat al començament de la competició a la FCK.

L'inici del partit no semblava augurar els millors presagis a l?avançar-se l'equip egarenc al marcador per 1-3, amb la seva millor jugadora (Míriam González) fent les dues primeres cistelles del mateix. La insistència per part dels jugadors santcugatencs, amb una sòlida defensa, i molta concentració, va fer que aconseguissin un increïble parcial de (6-0) per arribar al descans amb un bon avantatge: 7-3.

L'equip en aquest cas visitant, surt amb més cor que cap durant la represa, però el KCSC continuà mostrant-se intractable en el partit i, malgrat els intents terrassencs, va continuar ampliant la diferència fins el resultat final.

En conclusió, bon partit del KCSC, que tot i les absències d'alguns jugadors terrassencs rellevants, va treure el partit endavant i veu com els problemes passats a l'inici de temporada degut al dur pla de treball realitzat, es recompensa assolint aquesta fita històrica pel club.

Aquest fet, es durà a terme el pròxim cap de setmana, i com a rival: el CK Assessoria Vallparadís (actual campió de l'Europa Shield), i que es va desfer amb certes complicacions del CK Castellbisbal en la ronda anterior. Aquest partit serà el primer en el que s?introduirà la nova norma del 'shot-clock' (rellotge de possessió) al Korfbal Català.

Jonathan Malo (4), Nico Luiten (3), Albert PArrón (3), Javier Navarro (2), Berta Alomà (2), MariCarmen Lara (1).