24/05/2009
Derrota amb regust de comiat

Aquest cap de setmana el KC Sant Cugat ha disputat el darrer partit de la temporada. Ha sigut a casa i davant el Sant Llorenç de Terrassa, que es jugava una plaça als play-offs.

Tot i que els nois de Rosendo Garcia han lluitat els seixanta minuts, no ha semblat en cap moment que els santcugatencs tinguessin el tempo del partit i que poguessin posar-se a manar com ho havien fet els dos partits anteriors.

Després de gairebé quinze minuts amb el marcador a zero, dues cistelles dels visitants han posat el partit fora de l'abast del Sant Cugat, que només ha aconseguit apropar-se d'un punt a la represa (5-6).

El SLCA, que es jugava molt més que els locals, ha mantingut un nivell molt alt durant tot el matx i han sigut els justos campions del partit, tot i que no han aconseguit el seu objectiu ja que no depenien de ells mateixos. Al final, el marcador ha reflectit un 10-14 que no deixa content a cap dels dos equips.

Aquest darrer partit de la temporada, també ha sigut l'últim per alguns jugadors del KCSC que, per diferents motius, no portaran la samarreta santcugatenca l'any vinent. Duncan MacLachlan torna a Escòcia i la propera temporada jugarà de nou al Edinburgh University Korfball Club. Mari Carmen Lara marxa als Estats Units, i Cristina Ruiz i Joan Garcia també es desvincularan del club durant els propers dies. La secretaria tècnica ja està treballant per preparar la plantilla de la temporada 2009/10.