1a divisió

Cristina

Cristina és barcelonina de naixement però badalonina d'adopció. És entrenadora de l'equip filial de segona divisió i s'encarrega del departament de màrqueting del club.

Isabel

Isabel Martin va nèixer l'any 1978 a Barcelona. És fundadora de l'entitat i actualment presidenta del club des del més de novembre del 2007.

Nico

Nico és l'holandès de l'equip. Es va incorporar la temporada passada al club i va saber transmetre el korfbal holandès a la filosofia santcugatenca.

Maricar

Aquesta barcelonina és la noia més jove de l'equip i a la vegada la més alta. Ajuda Merche en les seves tasques de tresorera i està a punt de convertir-se en Doctora.

Joan

En Joan és el predecesor de l'actual presidenta del club. Ara mateix s'encarrega de les tasques de promoció a la ciutat de Sant Cugat del Vallès.

Merche

Merche és, enguany, el fitxatge d'hivern. Ha passat la primera volta a Minnesota (EEUU) per motius de feina i s'incorpora a l'equip en l'aturada nadalenca amb moltes ganes.

Jonathan

Jonathan va nèixer a Terrassa fa 28 anys, i des dels 6 és jugador de korfbal. Compagina els entrenaments de l'equip amb els de l'equip filial, del qual n'és l'entrenador, i amb la tasca de Director esportiu.

Albert

L'Albert va nèixer fa 18 anys a Sant Adrià, i és el jugadors més jove de la plantilla. Tot i així, va ser el màxim encistellador l'any passat.