Ex-jugadors

Niki

Si totes les hongareses són com ella, Hongria ha de ser un país agradable. Va estar pocs mesos entrenant al club i no va arribar a jugar cap partit oficial, però va ser tot un exemple per a les nostres jugadores.

Wendy
2006-2007

És, sense dubte, l'holandesa amb més marxa de tot el país. Va ajudar el club a la fase d'ascens i va compartir amb tot l'equip grans moments, com el torneig als Països Baixos.

Vecino
2006-2007

El "Mítico vecino" només ha estat una temporada entre nosaltres, però ha estat suficient perquè la seva manera de ser, els seus gestos... pasin a la nostra memòria. Enacara se'l recorda a les festes i a les celebracions del club.

Vane
2006-2007

Degut a una lesió la Vane ens va haver d'abandonar a començaments de la temporada 2007/08, però tot i això no acostuma a perdre's cap partit. Els entrenaments i les festes sense ella no són el mateix.

Sergio
2006-2007

Sergio ha sigut un dels jugadors que més empremta ha deixat al club. Era el sostre de l'equip i un jugador omnipresent a totes les jugades i a tots els 'xocs'. Maria José, la seva xicota, la seguidora número 1 de l'equip.